Rahsia Kulit Cantik dan Cerah Dengan Vitamin C shaklee



Rahsia Kulit Cantik dan Cerah Dengan Vitamin C Shaklee

Assalamualaikum W.B.T
Untuk entry kali nie, saya nak bongkar rahsia kulit cantik dan cerah dengan mengunakan Vitamin C Shaklee. Sejujurnya macam – macam jenama Vitamin C yang pernah saya guna, tapi Shaklee yang paling best setakat nie. Nak tahu kenapa, baca sampai habis yeeee..hehe
                                   

Dulu saya ada resdung. So, sensitif sikit dengan habuk atau udara kotor nie. Pantang bersih sawang sikit kat rumah, terus kena selsema. Dulu, dalam sebulan tu kalau tak selsema memang tak sah! Huhu
Sekarang saya boleh say, NO to selsema dan demam. Rahsianya adalah apabila rasa mcm nak selsema dan badan rasa panas2, saya terus makan 2 biji Vitamin C Shaklee. Memang lepas tu tak jadi la nak demam ngn selsema tu.

Saya pernah terfikir, kenapa apabila saya makan Vitamin C Shaklee rasa perubahan ketara berbanding Vitamin lain. Apakah keistimewaan Vitamin C Shaklee berbanding Vitamin lain di pasaran?

1) Sustained Released
Vitamin C Shaklee merupakan satu-satunya Vitamin C yang mempunyai sifat Sustained Released. Vitamin C ini akan dilepaskan secara berperingkat. Sebagai contoh, sebiji tablet Vitamin C Shaklee mempunyai 500mg khasiat Vitamin C. Sebanyak 100mg Vitamin C yang akan dibebaskan dalam tempoh sejam. Maksudnya, sebiji tablet Vitamin C akan dibebaskan dalam tempoh 5 jam.



2) Mempunyai Bioflavonoids
                     

          
Didapati kandungan Bioflavonoids dalam Vitamin C mempunyai banyak kelebihan seperti menguatkan sistem imun badan, menghalang pendarahan gusi dan juga melindungi daripada infeksi penyakit.

Fungsi Bioflavonoids yang anda perlu tahu:

a) Anti penuaan
Vitamin C merupakan Natural Collagen Booster yang boleh meningkatkan penghasilan kolagen secara semulajadi di dalam badan. Kolagen dalam badan akan berkurangan seiring dengan usia. Semakin meningkat usia, semakin berkurangan kolagen yang terdapat di dalam badan.

b) Menghalang pembentukan jeragat

                          
Hesperidin berfungsi untuk mengurangkan tompok penuaan kulit iaitu jeragat.




💋💋 PROMOSI OGOS 2017 💋💋

Whatsapp “Promosi Vitamin C”



ORDER/PERTANYAAN:
Whatsapp atau hubungi Suhana (01112334814)

Comments

Popular posts from this blog

Kebaikan dan Manfaat DTX Complex Shaklee Untuk Masalah Hati

Sakit Belakang Hilang Dengan Ostematrix

Promosi OsteMatrix October 2017